آخرین اخبار
۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
چهره جدید خیابان ولیعصر (عج) با اجرای طرح محور الگوی خدمت 
بازدید:۷۳
خیابان ولیعصر (عج) به عنوان یکی از محورها و شریان های اصلی و فرهنگی پایتخت و محل تردد بسیاری از شهروندان و گردشگران نیازمند تغییرات اصولی و زیرساختی بود که این امر با اجرای طرح الگوی خدمت محقق شد.  
کد خبر : ۱۰۹۵۶۰

 حمید جوانی شهردار این منطقه، یکی از اهداف اجرای طرح محور الگوی خدمت در خیابان ولیعصر(عج) را بهبود کیفیت خدمات ، افزایش رضایت عمومی از فضای شهری، ایجاد فضایی امن و دلپذیر برای تردد و فعالیت های اجتماعی برشمرد. 

شهردار منطقه ۳ به برنامه های توسعه زیرساخت های این محور اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به هدف اصلی طرح الگوی خدمت که همانا ارائه خدمتی خاص، ویژه و ملموس برای شهروندان می باشد که همگی در راستای حفظ سرزندگی شهر و ارتقاء سطح خدمات دهی به شهروندان است، بهبو کیفیت پیاده روها، نوسازی مبلمان شهری، اصلاح هندسی معابر  و ایمن سازی نقاط حادثه خیز ترافیکی  ، خط کشی محوری و بلوک عابر پیاده و ... در خیابان ولیعصر(عج) اجرایی شد. 

جوانی بیان داشت: با بازپیرایی و اصلاح  فضای سبز، کاشت درخت و درختچه، کنده کشی، آبرسانی، رنگ آمیزی(جداول، نرده ها و المان ها)، لوله گذاری،  و نقاشی شهری درخصوص بهبود فعالیت های خدمات شهری در این محور مهم توجه ویژه شد. 

شهردار منطقه ۳ ابراز امیدواری کرد که با تکمیل فعالیت های  فنی و عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری، خیابان ولیعصر به فضایی دلنشین تر برای شهروندان و گردشگران تبدیل  شود. 

جوانی تاکید کرد: طبق برنامه ریزی های بعمل آمده، طرح محور الگوی خدمت خیابان ولیعصر(عج) در زمان از روز اجرایی شد که در تردد شهروندان خللی ایجاد نشود. 

شهردار منطقه 3 گفت: بازسازی جوی باغچه، پیاده روسازی و تراش روکش مکانیزه، مرمت نهر، مرمت و بهسازی پیاده رو از ماموریت های معاونت فنی و عمرانی بود که در زمان های پیش بینی شده اجرا شد. 

جوانی افزود: شهروندان منطقه از ابتدای اجرای این طرح شاهد خط کشی محوری و بلوک عابر پیاده، مرمت ایستگاه اتوبوس BRT، مرمت و نصب علائم ترافیکی، نصب استاپرها، تامین روشنایی و مرمت سرپناه ایستگاه های اتوبوس و تاکسی در محور ولیعصر(عج) هستند همچنین اصلاح و ایمن سازی نقاط حادثه خیز ترافیکی و اصلاح هندسی معابر بزودی در این محور به پایان خواهد رسید. 

جوانی ابراز امیدواری کرد که در ۴ محور این منطقه که شامل محورهای میرداماد، شریعتی، گاندی و خیابان حضرت ولی عصر (ع) در طرح محور الگوی خدمت منطقه ۳  قرار دارند با تعریف کار ویژه شاهد ایجاد تحول درکیفیت، زیبایی بصری محورها و در نهایت ارتقای  چشمگیر رضایتمندی شهروندان در این محورها باشیم.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها